niedziela, 19 października 2014

Złota Jesień. Piękna Jesień. Liście spadające ścielące prze­mok­niętą glebę. Opa­dają ich setki, Tysiące, Miliony. Niczym myśli w głowie. Roz­rzu­cane przez wiatr.

Przepraszam,  że tak rzadko publikuję ale nie mam czasu.  Poszłam do nowej szkoły.  Zaczęła się prawdziwa nauka doszło mi więcej przedmiotów, ale obiecuję od października nadrobić zaległości i wrócić z nowościami. Dziś pokażę wam zdjęcia z pierwszej jesiennej sesji. Pogoda nam dopisywała. Według mnie to jedna z moich najlepszych sesji.

Z pomysłem na jesienną sesje wyszła Natalia- moja siostra . Miałyśmy dość ciągłej nauki. Jest dopiero połowa września a cały czas obie się uczymy.

Dlatego, że miałam problemy z aparatem zdjęcia robione były Nikonem Julci, którą udało mi się namówić do paru portretów .

Mam nadzieję, że spodoba wam się nasza praca.

  komentujcie, oceniajcie, piszcie

Facebook 

Ask 

maxmodels 

 Natala :



Nie mogłam, się zdecydować, które lepsze :) 


















Julka :






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz